It´s hard..

Det är svårt.
Jävligt svårt.
Varje dag är en kamp.
En kamp att stå emot.
Stå emot att fråga.
För jag vet att du inte säger hela sanningen.
Det gör ont.
Så fruktansvärt ont.
Att du vill dölja det.
Hur tror du det får mig att känna mig?
Dålig.
Så jävla dålig, för jag vet att du ljuger.
Varför skulle du annars ta bort det?
Varför låter du mig inte se?
Vad vill du att jag ska tro när du hela tiden döljer det?
Kommer med undaflykter.
"Det är bara vardagliga saker"
Varför får jag inte se då?
Du saknar henne.
Jag vet det, du har sagt det.
Flera gången, och det är du som skriver först.
I wan´t to be the only girl that you´ll ever love..
Fuck.
Det gör ont.
Jag vill inte andas mer.
Vill bara ge upp.
Jag vill inte ha det såhär.
Det tycks aldrig bli bra och det är alltid jag som förstör..
Förlåt.
Men jag vill inte vara med mer..

Jag kommer antagligen aldrig bli fri.
Fri från tankar och oro.
Du kommer alltid finnas där..
Fuck you, jag hatar dig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är hemskt att läsa om hur du mår och känner dig... Önskar du kunde må bra, känna lycka. Det tror jag bestämt du är värd. Stay strong and hold on!

2011-01-16 @ 15:51:25
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Postat av: Madelen

Håller med Emelie.

Har både kollat dina bilder på bdb och läst din blogg,och jag har fattat att det inte är nått fel på dig. Men jag undrar vad det är som får folk att må så dåligt att vissa börjar skära sig och andra tar sitt liv. Jag själv är extremt positiv till allt och har svårt att förstå sånna saker. Och om man vill ha bästa svaret borde man fråga någon som gått igenom allt det själv.

2011-01-28 @ 19:15:40
Postat av: Anonym

Jag har dock asperger, vilket gör att mina känslor är typ 10 ggr värre än andras osvosv

2011-02-02 @ 02:10:36
Postat av: Madelen

Jag har ADD med inslag av asperger :D Får du nån medicin eller har du lärt dig leva med det?

2011-02-02 @ 11:36:32
Postat av: Anonym

Jag har typ precis fått reda på det och dom ville inte diagnostisera mig först eftersom dom inte märkt några symtom när jag var liten.

Men ska försöka ta reda på hur illa det är och försöka lära mig kontrollera mina känslor.

2011-02-07 @ 02:44:03
Postat av: Madelen

Ok. Jag fick min diagnos förra året,men det kom inte precis som en chock. Och jag fick då medicin typ en vecka efter,så det löste sig ganska bra. Tråkigt att de inte kan göra det för alla.

2011-02-07 @ 21:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0