Födelsedag..

Bara tre dagar kvar tills jag fyller år.
18 år.
Bara en jävla massa krav.
Skaffa körkort, köpa cigg, skaffa jobb, TA ANSVAR.

Just nu önskar jag verkligen att min mor hade gjort abort.
Fast då hade jag aldrig fått träffa min ängel..
Min älskade, vackra veronica-ängel <3
Hon som räddat mig från mig själv så många gånger.
Men det enda jag gör är att försöka förstöra hennes liv, ta ifrån henne allt.

Tänk om döden inte innebär sagolandet utan bara tystnad..

Jag är bara så rädd...
Så rädd för att hon inte vill ha mig..
Om inte hon älskar mig, vem ska då göra det?

Hon skäms. Skäms för att hon inte vågat ta sitt liv ännu.
Hon är rädd. Rädd för att döden ska vara kall. Rädd för att misslyckas.
Rädd för att aldrig mer få känna doften av trygghet och Toto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0