Varför kan inte jag vara lika bra?

Suttit och läst http://anxietycore.blogg.se/ och allt hon skriver.. All ångest och grejer..
Jag kunde fan inte ens lyckas med att må dåligt?!

Jag skar mig inte ordentligt, inte gapande, öppna sår som blodet forsade ur.
Nej för fan, jag rispade bara lite lätt.
För helvete, jag är arg. Arg på mig själv.

Jag vill fan skära mig nu, bara för att bevisa för mig själv att jag också kan!
Att jag kan vara lika duktig, skära lika djupt..
Nej, jag vill hänga mig, känner nästan snaran runt min hals.
Hur jag får svårt att andas.

"Det är så det ska vara, det är så jag vill ha det nu.."

KENT! Ska lyssna på kent nu, kanske lugnar det mig, kanske hetsar det mig..
Vad vet jag?

Mirtazapin, hur många kan man ta utan att dö?
Jag vill bara somna in, kanske ett litet rus. Liten tripp till andra sidan..


FUCK! Kan inte ens skriva ordentligt längre, varför kan jag inte bara göra det?!!?!?


Svårt att andas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0