Kaos

Allt är kaos.
Känner hur ångesten river i mitt bröst.
Jag orkar inte leva såhär.
Inte igen.

Jag kan knappt andas, det är svårt.
Det är någonting inom mig som förstör.
Någonting som inte vill att jag ska få må bra.

Varför gör du såhär?
Vill du bara att jag ska ta dig tillbaka eller försöker du verkligen gå vidare?
Jag vet inte.

Tanken på dig med henne, eller med någon öht får mig att må illa, känner hur magen vänder sig..
Jag klarar det inte, kommer inte kunna leva med dig som vän.
Inte om du har någon annan..

Jag vill att du ska må bra, må bra med mig.
Du kan ta hand om mig, du vet hur jag fungerar.
Just nu skulle jag behöva dig...

Jag darrar, min kropp fungerar inte som den ska.
Den kan bara tänka kaos, KAOS!
Jag vet inte vad jag ska göra.

Skära, mh.. Det är nog det enda som hjälper.
Jag vågar inte be om hjälp, vill inte vara till besvär.

Du säger att det är okej, men jag kan inte tro dig, nej.
Jag är jobbig och krävande.
Du orkar inte länge till.


Förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0