Självmord?

Jag förstår inte hur du kan göra såhär mot mig..
Hur du kan sätta den pressen på mig..
Förstår du inte hur jobbigt det är?

Du kanske behöver mig, men just nu kan jag inte finnas för dig..
Jag säger att jag mår för dåligt, då ber du mig dra åt helvete.
Varför?

Inatt var allt kaos, jag skrev mitt första självmordsbrev.
Jag planerade för kanske femte gången..
Ändå så lägger du det här på mig?

Jag vet att jag har sårat dig, om och om igen..
Du borde ha lärt dig.
Även om du älskar mig så förtjänar du bättre.
Jag kan inte ge dig någonting just nu, inte ett jävla piss!

Jag kämpar som fan för att överleva  just nu.
Jag behöver inte en massa tjat om att jag ska vara tillsammans med den ena eller andra.
Kan du inte bara bestämma dig?
Hata mig eller älska mig men ändra dig inte varje sekund...

Jag förstår om det är svårt att släppa allt,
Det vill inte jag heller göra, det är därför jag hoppas på att vi kan vara vänner.
Är det ödet, som vi sa, så blir det vi tillslut.
Men inte nu, inte idag..

Du har räddat mig så många gånger, men har jag någonsin gjort någonting riktigt för dig?
Tänk på det..
Så förstår du att du är värd bättre.


Jag ska stänga in mig, inte prata med någon.
Bara fokusera på att andas, överleva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0