It can't be over..

Jag sa att hon skulle bestämma sig till idag, tänkte att hon skulle bestämma sig för att vara med Elin eller nåt.

Så jag bestämde mig för att känna efter, om jag kände något för Alex..
Jag vet fortfarande inte, men jag tror det.
Jag saknar henne när hon inte är här, jag blir glad när hon är här..

Men du sa att det var sista chansen.
Att vi inte kommer ses mer, du kommer inte tillbaka.
Du vill inte ens att vi ska vara vänner, du vill inte ens försöka..

Det gör så ont.. Tänker på allt vi hade,
Alla minnen med dig.
Hur fan ska jag bara kunna släppa allt det?!


Jag vet att allt är mitt fel, att det var jag som förstörde allt.
Vi hade kunnat få en fin framtid..
Tänker på alla gånger vi suttit på din terass och rökt, lyssnat på musik.
Vi sjöng med och vi var glada..

Kommer jag aldrig mer få uppleva det?
Kommer jag aldrig mer få se dig le?
Kommer jag aldrig mer få somna dig?
Kommer jag aldrig mer få flumma och vara glad med dig?
Kommer jag aldrig mer få älska dig?


Fyfan vad ont det gör..
Tårarna rinner och jag bryr mig inte ens om att torka bort dom.
Jag vet att många fler kommer falla.
Du kommer radera mig..

I guess this is goodbye </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0