En endaste dag..

Jag vill kunna leva en dag.
En endaste dag utan självhat och ångest.
En endaste dag utan oro.
En endaste dag utan att känna mig värdelös.
En endaste dag utan att misslyckas.
En endaste dag att kunna få dig glad.
En endaste dag utan att gråta.
En endaste dag utan att vara dålig.

Jag vill leva med dig, få dig att må bra.
Men jag kan inte.
Jag kan inte leva som alla andra.
Jag kan inte tänka som alla andra.
Jag kan inte vara som alla andra, hur mycket jag än vill.

Snälla, lämna mig inte.
Jag skulle inte klara det.
Jag vill inte vara utan dig.
Vill dela mitt liv med dig..

Men jag gör bara fel, hela tiden.
Jag är fel.
Men du ser inte...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kära lilla vän. Jag mår så dåligt när jag läser det du skriver. Tveka aldrig att höra av dig till mig om du vill ha någon att prata med. Även om vi inte känner varandra. Det kan vara skönt att få prata av sig med en total främling ibland. Var rädd om dig!

2011-02-26 @ 00:21:18
URL: http://sandranyzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0