Ångest, tårar, svartsjuka...

Jag kan inte kontrollera mig och därför hatar jag mig själv.
Jag hatar att tänka på dig med någon annan, att du skulle kunna ha kul utan mig..
Jag fattar inte hur det kan göra så ont (?!)
Jag hatar att se bilderna.
Jag hatar tankarna.

Jag hatar att jag hatar mig och jag hatar att jag är så jävla ovärd.
Du förtjänar så mycket bättre men jag vill ha dig..
Jag kanske är egoistisk, men jag vill inte, kan inte leva utan dig.
Du är mitt liv, min luft, mitt ljus och jag älskar dig <3

Jag vill kunna stänga av mina tankar, stänga av allting.
Tankarna tar över allting och tar sönder mig.
Får mig att må så jävla dåligt.
Får mig att vilja dö.
Det värsta är att allt är mitt eget fel..
Jag vill bara radera allt, allt jävligt, allt dåligt.

Jag orkar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0